اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۷۹۵۳

برخی کارها در شان هواداران سپاهان نیست

برخی کارها در شان هواداران سپاهان نیست
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: نمی‌دانم بازی چگونه مساوی شد، 10 موقعیت گل داشتیم اما استقلال خوزستان از یک موقعیت به گل رسید.
۲۰:۰۰ - ۰۹ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

ابوالحسن جعفری پس از تساوی یک بر یک سپاهان مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی را همه دیدند و نیازی به توضیح نیست. آنها یک توپ روی دروازه ما آوردند و به گل رسیدند اما ما ۱۰ موقعیت داشتیم که تنها یکی از آنها به گل رسید. حتی به تیرک آنها هم زدیم اما بدشانس بودیم. 

وی در مورد شعارهای سپاهانی علیه ویسی و توقف بازی گفت: یک مقدار برخی کارها در شأن هوداران سپاهان نیست. اتفاقاتی افتاد که آنها می‌خواستند تیم خود را بیرون بکشند. سال گذشته من در سپاهان نبودم و نمی‌دانم چه اتفاقاتی در این تیم افتاده است. 

بازیکن سپاهان در مورد اینکه ویسی با اسکورت ورزشگاه را ترک کرده، گفت: چه بگویم! تماشاگران سپاهان همیشه الگو بودند اما نمی‌دانم چرا این اتفاقات افتاده است. این کارها در شأن آنها نیست. 

جعفری در مورد اینکه نیم‌فصل تقریباً به پایان رسیده است و وضعیت سپاهان چطور خواهد شد، افزود: کل امید ما به نیم‌فصل دوم است، ما هم فوتبال خوب بازی می‌کنیم و هم موقعیت‌های زیادی داریم. خیلی از مواقع بدشانسی می‌آوریم، مگر می‌شود یک تیم اینقدر خوب بازی کند و ۱۰ موقعیت داشته باشد، اما به پیروزی نرسد. واقعاً خودم نمی‌دانم این مسابقه چطور مساوی شد.

وی در مورد اشتباه فردی در مورد گل خوردن اضافه کرد: این اتفاق برای هر فوتبالیستی پیش می‌آید. برای شاهین ثاقبی هم همین اتفاق افتاد و اشتباهی توپ وارد دروازه شد. بنده خدا یک مقدار استرس دارد، من از همه تماشاگران می‌خواهم او را حمایت کنند. او بازیکن سپاهان است و نباید خرابش کنیم. هدفش این بود که بیاید و تلاش کند و نتیجه بگیرد. هیچ کس دوست ندارد بد بازی کند. 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین